dinsdag 11 september 2012

Nicolette van Dam hoeft niet zo nodig te trouwen


Nicolette van Dam hoeft niet zo nodig te trouwen

Het huwelijk van Nicolette van Dam en haar Bas wordt later dan gedacht. Op 1 februari 2012 beviel Nicolette van dochter Lola-Lily en werd voor het eerst van haar leven moeder. Bas ging weliswaar vorig jaar zomer al voor zijn toen zwangere geliefde op de knieën in het sprookjesresort van Richard Branson. Maar de trouwplannen gaan nog even op de lange baan. „Misschien duurt het nog wel twee jaar.”

 Sinds Nicolette van Dam en Bas samen hun prachtige dochter Lola-Lily hebben gekregen, is de glimlach niet meer van haar gezicht te krijgen. „Ik ben gewoon de hele dag verliefd. Bas is zo geweldig als vader, hij doet zelfs niet moeilijk over poepluiers! Ik ben gewoon de hele dag aan het glimlachen, af en toe denk ik wel eens van: jeetje doe eens normaal, joh!” glundert de spontane blondine.

„Het is echt genieten”, vertelt Nicolette stralend over haar dochtertje. „Natuurlijk staat je leven in het begin op zijn kop, maar ik vind het zo lekker, ik wil het gewoon zo. Lola-Lily hoort en past bij ons, alsof het nooit anders is geweest.”

Een huwelijk binnenkort om de kroon op hun geluk te zetten, vinden ze evenwel niet nodig. „Bas en ik gaan samen uit eten en weekendjes weg. Er is een goede balans tussen samen en met zijn drieën aan het ontstaan. Maar we hebben nog geen tijd genomen om ons huwelijk te plannen. We overhaasten niet. Voor een bruiloft moet je de tijd nemen. Nu zijn we gewoon heel druk met opvoeden en werken. Ik hou wel mijn ogen en oren open voor leuke tips en locaties. Ach, een kindje vind ik een grotere verbintenis dan een papiertje”, aldus Nicolette van Dam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten